Informatie

Fabrikanten

Veelgestelde vragen F.A.Q.

Wij hebben de veelgestelde vragen onderverdeeld in categorieën.

Mijn gegevens
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Wij respecteren onze klanten en vinden dat u vrij moet zijn om er voor kiezen om een account aan te maken. Als u bijvoorbeeld een eenmalige aankoop wilt doen, dan wilt u misschien helemaal geen account. Het staat u vrij om bij ons te bestellen als gast (zonder account).
Naar boven ^

Hoe gaat Kantoorartikelshop.nl met mijn (persoonlijke)gegevens om?
Kantoorartikelshop.nl heeft de privacy van haar klanten hoog in het vaandel staan en zal uw gegevens daarom nooit delen, Kantoorartikelshop.nl.nl respecteert de privacy van u als klant en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens uitsluitend om een bestelling te kunnen leveren. Meer informatie hierover vindt u hier.
Naar boven ^

Hoe maak ik een account aan?
Als u nog geen account heeft, kunt u hier een account aanmaken.
Naar boven ^

Hoe kan ik mijn wachtwoord aanpassen?
Wanneer u ingelogd bent, kunt u onder mijn account > wachtwoord aanpassen uw wachtwoord wijzigen.
Naar boven ^

Mijn wachtwoord werkt niet.
Wanneer uw wachtwoord niet werkt, kunt u hier een nieuw wachtwoord aanvragen.
Naar boven ^


Bestellen

Bestelling plaatsen
Op Kantoorartikelshop.nl kunt u als bedrijf heel eenvoudig een bestelling plaatsen door artikelen toe te voegen aan uw winkelwagentje en de bestelprocedure te volgen. U kunt ervoor kiezen om een account aan te maken, maar het is ook mogelijk om een eenmalige bestelling te plaatsen. Het minimum bestelbedrag is €20,-.
Naar boven ^

Verzendkosten
Voor verzending binnen Nederland en België bij een bestelling tot en met € 50,00 exclusief BTW, zijn wij genoodzaakt een bedrag van € 4,95 per bestelling aan verzendkosten in rekening te brengen. Bij bestellingen vanaf € 50,00 zijn de verzendkosten gratis.
Naar boven ^

Bedrijven in België
Ook als uw bedrijf in België gevestigd is, kunt u een bestelling plaatsen bij Kantoorartikelshop.nl. De betaling kunt u dan verrichten via vooruitbetalen of de betaling doen middels PayPal (creditcard). Voor B2B levering aan België geldt t.a.v. de BTW een zogeheten intracommunautaire levering. Dat wil zeggen dat Kantoorartikelshop.nl u de Nederlandse BTW tegen een tarief van 0% in rekening brengt en u als ontvanger een intracommunautaire verwerving dient te verrichten. Met andere woorden: U dient over het aankoopbedrag zelf BTW aan te geven in België. U kunt in het bestelproces aangeven of het een intracommunautaire levering betreft.
Naar boven ^

Kan ik ook grote aantallen bestellen?
U kunt bij ons een offerte opvragen voor elke hoeveelheid producten. Bij grotere en / of regelmatige bestellingen kunnen wij u wellicht een beter aanbod doen, dan u in eerste instantie op de website zult aantreffen. Wanneer u een offerte aanvraagt, willen wij u vragen voor elk product het artikelnummer te vermelden >> vraag een offerte aan
Naar boven ^

Kan ik een proefexemplaar van een product ontvangen?
Wij werken met een centraal magazijn met meer dan 9,000 verschillende producten, waarin de orderverwerking grotendeels geautomatiseerd is. Het is daarom voor ons niet mogelijk om een product uit het schap te pakken en een proefexemplaar op te sturen. Vaak komen producten in verschillende verpakkingsmaten. Het is wel mogelijk om met Kantoorartikelshop.nl een regeling te treffen over de kosten voor de eerste verzending van de kleinst mogelijke verpakking, als u daarna een grote bestelling plaatst.
Naar boven ^

Wat is het minimum bestelbedrag?
Het minimum bestelbedrag is € 20,00 exclusief BTW. Om onze producten goedkoop te houden, hanteren wij lage marges. Hierdoor kunnen wij u onze producten goedkoop leveren. Wanneer wij een bestelling onder het minimum bestelbedrag zouden leveren, zouden wij door deze lage marges niet alle kosten dekken, en dus verlies maken op een bestelling. Wij vragen daarom uw begrip hiervoor.
Naar boven ^

Mag ik als particulier bestellen?
Wij zijn een webwinkel, gericht op het MKB. Dit houdt in dat wij veel aan bedrijven leveren. Omdat er bij bedrijven/ kantoren tussen 9:00 en 18:00 altijd wel iemand aanwezig is, hebben wij onze bezorgservice daar ook op aangepast. U kunt als particulier bestellen, echter dient er op het afleveradres van de bestelling op de dag van levering iemand aanwezig te zijn op de genoemde tijdstippen.
Naar boven ^

Kan ik mijn bestelling ergens afhalen?
Nee. Wij zijn een internetwinkel. Wij zijn gespecialiseerd op webverkoop en werken met een geautomatiseerd centraal magazijn. Wij hebben geen duur winkelpand met het daarbij horende dure winkelpersoneel. Zo kunnen wij de prijs en de levertijd laag houden.
Naar boven ^

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
Bij bestellingen onder de € 50,00 exclusief BTW rekenen wij € 4,95 verzendkosten. Daarboven wordt u bestelling gratis verzonden.
Naar boven ^

Zijn er extra kosten verbonden aan levering in België?
Nee, Er zijn geen extra kosten verbonden aan levering België Besteld u namens een bedrijf of instelling? Vermeld dan a.u.b. het correcte BTW-nummer om in aanmerking te komen voor een intracommunautaire (ICL) levering.
Naar boven ^

Producten
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Op de detailpagina van een product, kunt u onder Beschikbaarheid zien of een product op voorraad, en of direct leverbaar is. Een product kan de volgende voorraadkenmerken hebben:

  • Op voorraad (direct leverbaar) - standaard assortiment, voorraad artikel: levering volgende werkdag
  • Op voorraad leverancier - speciaal assortiment, externe voorraad: Product wordt speciaal besteld, levering binnen 7 werkdagen
  • Momenteel niet in voorraad - standaard assortiment, product tijdelijk uitverkocht
  • Niet meer leverbaar - artikel is uit het assortiment

Naar boven ^

Hoe accuraat is de voorraad?
Onze voorraad wordt elke dag meerdere keren bijgewerkt. Ons magazijn is geautomatiseerd en wordt dagelijks gecontroleerd. Echter is de kleine kans altijd aanwezig, dat door voorraadverschillen door retouren en of mogelijke foute leveringen, een product een andere voorraadpositie heeft dan wordt geuit op Kantoorartikelshop.nl. Mocht dit zo zijn dan zullen wij u daarvan tijdig op de hoogte stellen.
Naar boven ^


Levering
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Vandaag besteld = morgen geleverd

Alle bestellingen die u plaatst op werkdagen voor 16:00, leveren wij de volgende werkdag, tenzij anders vermeld. Let op de bestellingen die vrijdag voor 16:00 worden geplaatst, worden maandag geleverd. Kantoorartikelshop.nl bezorgt in Nederland en België. Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 16:00 en maandag 16:00 worden op dinsdag geleverd.

Uitzondering hierop zijn:

  • De Waddeneilanden - bestellingen aldaar worden binnen 48 uur geleverd.
  • De artikelen waarvoor op de website een afwijkende leveringstermijn wordt aangegeven*.

* Kantoorartikelshop.nl levert alle producten uit eigen voorraad, met uitzondering van de producten waarbij een andere levertijd staat aangegeven. Afwijkende leveringstermijnen gelden onder andere voor meubelen, zoals bureauseries, brandkasten, vitrines, kluizen en stalen kasten. Deze worden binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd. Dergelijke artikelen worden rechtstreeks door de leverancier bij u bezorgd, zij nemen zelf contact met u op voor het maken van een bezorg afspraak. De levertermijn is bij deze specifieke producten duidelijk herkenbaar weergegeven.

De levering van onze producten is afhankelijk van de beschikbaarheid:

  • Op voorraad (direct leverbaar) - standaard assortiment, voorraad artikel: levering volgende werkdag m.u.v. het weekend.
  • Op voorraad leverancier - speciaal assortiment, externe voorraad: Product wordt door leverancier of fabrikant geleverd, levering binnen 5 - 10 (gemiddeld 7) werkdagen.
  • Momenteel niet in voorraad - standaard assortiment, product tijdelijk uitverkocht, levertijd op aanvraag.
  • Niet meer leverbaar - artikel is uit het assortiment, bezorging van online bestellingen uit voorraad geschiedt m.b.v. GLS.

Levering
Onderstaand vindt u een overzicht van onze levertijden.

Besteld op   Bezorgd op
maandag (voor 16:00 uur) dinsdag
dinsdag (voor 16:00 uur) woensdag
woensdag (voor 16:00 uur) donderdag
donderdag (voor 16:00 uur) vrijdag
vrijdag (voor 16:00 uur) maandag
zaterdag dinsdag
zondag   dinsdag


De bezorging vindt plaats tijdens kantooruren. Houdt u hier rekening mee bij het aangeven van het gewenste bezorgadres. Het is niet mogelijk om specifieke momenten (tijdstip, ochtend/middag/avond) in te plannen.

Let op: Wij bezorgen niet op feestdagen. Leveren aan een postbus is niet mogelijk.
Naar boven ^ 

Wordt mijn bestelling de volgende dag geleverd?
Alle producten in uw bestelling die wij op voorraad hebben, versturen wij dezelfde werkdag. Wanneer een product niet op voorraad is, of speciaal besteld moet worden, wordt dit product nageleverd, wanneer wij deze in ons magazijn ontvangen hebben.
Naar boven ^ 

Op welke tijdstippen leveren jullie?
Onze bezorgservice is gericht op bedrijven. Daarom leveren wij van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 18:00.
Naar boven ^


Betalen
Hoe kan ik mijn order betalen?
U kunt onder andere met iDEAL, Visa, Credit Card, MisterCash, Paypal of Automatische Incasso betalen. Daarnaast is er voor bedrijven de mogelijkheid om achteraf te betalen (op rekening). Hier vindt u het uitgebreide overzicht betaalwijzen.
Naar boven ^

Kan ik bestellen op rekening (achteraf betalen)?
Op rekening bestellen op kantoorartikelshop is enkel voorbehouden aan bedrijven, overheden en instellingen.

Heeft u al vaker bij Kantoorartikelshop.nl besteld?
U kunt gebruik maken van deze mogelijkheid.

Is dit uw eerst bestelling bij Kantoorartikelshop.nl?
U dient naast de bestelling ook een kredietaanvraag te doen.

Gemeenten, ngo’s en andere (semi-)overheidsinstellingen kunnen altijd op rekening geleverd krijgen.

Let op: Kantoorartikelshop.nl behoudt zich het recht om ten alle tijden een bestelling die op rekening geplaatst is te weigeren. Afgeleverde artikelen blijven eigendom van Kantoorartikelshop.nl, totdat aan alle (betalings-) verplichtingen is voldaan. (Conform lid 6 van de algemene voorwaarden)

Naar boven ^

Belgische klanten
Als Belgisch bedrijf kunt u uw bestelling bij Kantoorartikelshop.nl op verschillende manieren betalen. U kunt de betaling verrichten via vooruitbetalen of de betaling doen middels PayPal (creditcard) of MultisafePay (Visa, Creditcard, MisterCash). In het geen van de gevallen brengen wij transactiekosten in rekening.
Naar boven ^

Ik heb dubbel betaald
Neem contact op met onze administratie.
Naar boven ^

Wanneer wordt het bedrag teruggestort?
Wanneer u een bedrag van ons tegoed hebt, en / of een dubbele betaling hebt gedaan, wordt dit geld binnen 5 tot 10 werkdagen teruggestort.
Naar boven ^


Service
Waar kan ik terrecht voor (klanten)service / aftersales?
Wij hopen u op deze vraag spoedig een antwoord te kunnen geven. Kunt u niet wachten? Stuur uw vraag naar klantenservice@modii.nl.
Naar boven ^


Contact
Hoe kan ik contact opnemen met Kantoorartikelshop.nl?
U kunt naar de contactpagina gaan, of u kunt mailen naar klantenservice@modii.nl.
Naar boven ^ 

Wat is jullie telefoonnummer?
Nederland: 010 223 53 12 / België: 0031 10 223 53 12 (bereikbaar tussen 10:00 en 17:00)
Naar boven ^


Garantie
Wat is de garantietermijn en welke garantie heb ik?
Kantoorartikelshop.nl garandeert de kwaliteit van de door haar geleverde artikelen gedurende twaalf maanden na aflevering. >> Meer informatie over de garantie
Naar boven ^


Retourneren
Waar kan ik de retourvoorwaarden en retourmogelijkheden vinden?
U kunt alle informatie over retourneren, retourvoorwaarden en retourmogelijkheden hier vinden. Wanneer u het retourformulier invult, vragen wij u dit zo compleet mogelijk te doen, om de afhandeling soepel en snel te kunnen laten verlopen.
Naar boven ^


Algemeen
Welk keurmerk hebben jullie?
Wij zijn gecertificeerd met het MKBOK keurmerk Dit houd in dat wij een betrouwbaar bedrijf zijn, waar u goed zaken mee kunt doen. >> Bekijk het keurmerk
Naar boven ^ 

Waar kan ik jullie bankgegevens / rekeningnummer vinden?
ING-BANK rekeningnummer: 697 12 16
IBAN: NL97 INGB 0006 9712 16
BIC/SWIFT INGBNL2A
Naar boven ^

Wat is jullie Kamer van Koophandel nummer?
KvK Rotterdam: 244.827.97
Naar boven ^

Wat is jullie BTW-nummer?
BTW-nummer: NL8218.19.872B01
Naar boven ^ 

Ik heb een vraag, maar het antwoord staat hier niet vermeld
Wij hopen u op deze vraag spoedig een antwoord te kunnen geven. Kunt u niet wachten? Stuur uw vraag naar klantenservice@modii.nl.
Naar boven ^


MVO
Hoe kan ik zelf efficiënt en duurzaam te bestellen?
Door middel van duurzaam bestellen draagt u bij aan een beter milieu en kunt u maximaal resultaat behalen. Door uw bestellingen te bundelen, vermindert u het aantal leveringen op uw locatie en daarmee het transport en CO2-uitstoot, er is minder verpakkingsmateriaal nodig en er hoeven minder pakbonnen geprint te worden. Daarnaast bespaart u ook nog eens op uw transportkosten. En bestelt u uw producten digitaal dan heeft u altijd inzicht in uw bestedingen. U bent tevens in staat om 24 uur per dag uw bestellingen te plaatsen en u kunt hier eenvoudig uw orderstatus, voorraadgegevens en up-to-date prijzen bekijken.
Naar boven ^

Tips om efficiënt te bestellen

  • Plan vooruit en bestel 1x per week;
  • Bewaar uw order en vul deze gedurende de week steeds aan;
  • Anticipeer op evenementen zoals vergaderingen, events en speciale projecten;
  • Bestel in bulk zodat er altijd voldoende voorraad is voor iedereen - bovendien is een product vaak goedkoper per staffel.
  • Heeft u verder nog vragen? Mail ons.

Naar boven ^