kantoorartikelshop.nl - Dé totaalleverancier voor het MKB, scholen en verenigingen - Alle op onze shops genoemde prijzen zijn exlusief BTW
Klantenservice
Klantenservice Hier vindt u beknopte informatie over het gebruik van onze website. Als u vragen heeft kunt u het waarschijnlijk in dit gedeelte terug vinden.
Heeft u een klacht? Mail ons en wij zorgen voor een correcte afwikkeling.
Voor overige vragen kunt u ons bellen (+31) 10 223 53 12) of mailen. De klantenservice is geopend van maandag tot vrijdag tussen 10:00 en 17:00.
Voor retourneren geldt een andere procedure, welke hieronder beschreven staat.
Retouren
Er bestaat de mogelijkheid producten te retourneren. Lees hiervoor wel eerst onze retourprocedure, zie ook onze leveringsvoorwaarden.
Retourvoorwaarden
Alle retourzendingen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
Procedure
Artikelen ontvangen die niet door u zijn besteld
Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn, u een verkeerd artikel ontvangt, of dat de order reeds in onderling overleg is geannuleerd.
1. Wat moet u doen?
U meldt het verkeerd ontvangen product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantoorartikelshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier, volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.
2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos bij u op te halen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.
3. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.
Niet compleet geleverd
Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door ons magazijn, leveranciers en onszelf, er een bestelling niet geheel compleet is afgeleverd.
1. Wat moet u doen?
Er is sprake van een niet complete levering wanneer u in de verpakkingen vanuit de fabriek een of meerdere zaken mist, of indien colli('s) ontbreken. U meldt het niet complete product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantoorartikelshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier, volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.
2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos u toe te zenden. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.
3. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.
Defect door transportschade
Direct bij ontvangst blijkt het product transportschade te hebben. Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, u een product ontvangt met transportschade.
1. Wat moet u doen?
U meldt het schadeproduct direct aan bij Kantoorartikelshop.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.
2. Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen de goederen zo snel mogelijk en kosteloos bij u om te ruilen of retour te halen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.
3. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.
Verkeerd artikel besteld
U heeft een verkeerd artikel besteld.
1. Wat moet u doen?
U meldt het verkeerde bestelde artikel maximaal 5 werkdagen na aflevering aan bij Kantoorartikelshop.nl. U dient het retourformulier volledig in te vullen. Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.
2. Wat doen wij met uw retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Bij deze retourzendingen zijn wij genoodzaakt € 15,- administratiekosten in rekening te brengen. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen na betaling van deze administratiekosten een bevestiging te doen toekomen met daarop het retournummer. Vervolgens kunt u het verkeerd bestelde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) wat op de bevestiging staat vermeld. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen. Indien wij niet accoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.
3. Wanneer ontvangt u een creditnota?
Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en in orde wordt bevonden zullen wij u per omgaande een creditnota doen toekomen.
4. Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail.
Uitzonderingen bij retourneren of ruilen
Een aantal producten kunnen niet geruild of geretourneerd worden: